mandag 15. august 2011

For en bra helg!



Meg, Oda, Julie & Ida















Ben, meg & oda på venstre side, og ingrid og noen av guttene på andre siden :)













Fotball på stranden












Julie!













Pause! meg og melina





















så ble det kveld og mer morro!


































Dave hadde bursdag!













Vi dro innom noen australske venner på veien, veldig typisk australsk hus med instrumenter og surfebrett i bakgrunn :) hehe.



































romkameratene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar