mandag 13. juni 2011

Flytur

Her er reiseruten min!
På denne tiden i morgen sitter jeg på flyet.
Brisbane- Hong Kong- Helsinki- Oslo.
Sammenlagt reisetid er 27 timer, så det kunne vel vært verre, hehe, jeg har vært med på 30 timer før!
Snakkes snart, Norge :) Jeg ønsker meg sol og sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar