søndag 12. juni 2011

Siste helgen før hjemreise

Da var snart siste helgen min i Australia før ferien ferdig!
Merker det skal bli deilig å komme hjem til Norge og familie og venner nå :)

På fredag kom Thomas ned fra Brisbane på besøk, veldig koselig.
På lørdag var det avskjedsfest for Carita for hun er ferdig for godt her nå. Det ble mye styr med lånekassen så hun må hjem. Da ble det grillfest med hennes nærmeste.




















Etter det ble det ut på byen! Internett i leiligheten er så dårlig så det ble ikke lastet opp flere bilder.




















Og i dag, søndag, sitter jeg å skriver oppgaven min som skal leveres i morgen. det skal bli så deilig å få det inn, da er det virkelig sommerferie! Driver også å pakker opp rommet mitt, som jeg må være ferdig med i morgen, så nå nærmer det seg hjemreise :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar