onsdag 1. juni 2011

1. juni!

Det betyr offisiell start på vinteren her "in the land down under"! (men sommer i flotte Norge)
Det betyr også at jeg snart sitter på flyet hjem- litt under to uker igjen bare.
Og ikke minst betyr det bursdagsfest for meg snart, woho! Bare 5 dager igjen til jeg fyller år :)
Juni er en herlig måned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar