Nå har sommeren i Norge tatt en ende allerede! 4-5 uker går altfor fort..
Jeg har fått opplevd masse og ikke minst tilbragt til med venner og familie :)
Har gjort så mye at jeg kan ikke ramse opp alt, men legge ved masse fine bilder.
Sommeren begynte med en sommerjobb på Frogner Stadion! Har også jobbet hos pappa.
Jeg og Heidi på tysklandsbåten hvor vi feiret mammas bursdag.
Middag med pappa og Heidi på Asylet i oslo
Jeg og mamma hadde vår egen photo-shoot med morsomme bilder
Mange gode reke luncher, smaken av ekte sommer. Denne med Martine!
Avskjed på Gardermoen, Heidi dro til Afrika på safari :)
Noen FÅ soldager :)
Den flotte hytta i Drøbak
Koselige familiedager
Noen fester blir det alltid
Hos Robert
Friends!
Middag på Aker Brygge med jentene
På kino med jentene
GOD SOMMER

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar