onsdag 6. april 2011

Tull og tøys- og påske egg!

En liten photo session! Hehe













































Påske egg i posten!!














































Laura som tok bildet da jeg så at de lilla påske eggene var der- favoritt!


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar