mandag 4. april 2011

Hjelp!

Hvis noen lurer på hvordan jeg føler meg akkurat nå: nervøs herfra og til månen!!
Jeg sitter på skolen og venter på å ha en presentasjon og gruer meg skikkelig!!
Jeg tar et 3.års fag selv om jeg er på andre året mitt fordi det passet best inn med timeplanen min, og man har mulighet til å velge selv når i løpet av de tre årene man tar de ulike fagene man trenger..
Bare tanken på at jeg tar et 3 års fag skremmer meg, og nå skal jeg stå foran alle å ha presentasjonen min, HJELP! 
Hjertet mitt banker, hendene mine skjelver og jeg har ikke flere negler å bite på.. okay, jeg overdramatiserer kanskje situasjonen min litt, men gruer meg.. En ting er gruppe presentasjoner, det gjør meg ingen ting, da er vi flere som står der oppe sammen, men å måtte ha det alene, hvor alle stirrer på BARE MEG! Det hadde vært greit hvis det var på norsk, men engelsken min er jo ikke plettfri. dette er slemt å si, men heldigvis har jeg noen asiatere i klassen som er super dårlig i engelsk.. hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar