søndag 17. april 2011

God påske til alle i Norge

Nå er hele familien min i huset i Spania :)
Dette er 2.året mitt hvor jeg ikke får vært med på 20 år! Vi liker tradisjoner :) hehe.
Vet at dere alle kommer til å få en super påske, både besteforeldre, søsken, tanter, onkler og kusiner, som vanlig!
Her har vi påskeferie en uke etter dere, så jeg må nok vente litt lenger, men skal ikke klage for jeg skal tross alt opp til Cairns og Great Barrier Reef i ferien.

Jeg fikk bursdagsgaven min fra Heidi i posten i dag! selv om det fremdeles er over 1 måned igjen, ønsket jeg meg så veldig denne gaven, så da var jeg heldig og fikk den litt tidligere :)




















Og jeg må fortelle at min kjære søster ønsket seg Bondi Beach episodene så jeg bestillte de til henne så hun kan få de når jeg kommer hjem i sommer :)
Og da hadde "Hoppo" som er med i serien signert pakken, det synes jeg var veldig morsomt!






























Har fått en liten gave til :)
Og den er fra den ene romkameraten min, Laura! Nøkkelring fra canada, hehe, hun er søt da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar