fredag 8. april 2011

Billett til Norge i boks!

Da har jeg endelig fått somlet meg til å bestille billett hjem, woho!!
Jeg drar herfra 14. juni- dagen etter siste eksamen min, og lander onsdag 15 juni i Norge :D
Det er vinter her i juni/ juli så vil heller forte meg hjem til norsk sommer.

Også drar jeg tilbake 22 juli og lander søndag 24 juli i Australia. Begynner på skolen igjen allerede dagen etter, den 25, hehe. Så det kan bli en utfordring å bli kvitt jetlag...
Men de fleste norske her nede gjør det samme, rett og slett fordi man vil ha hvertfall en måned hjemme når man betaler såpass mye penger for det :)


Fra flyplassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar