Nå er det bare timer igjen til jeg drar!
Reiseruten min er: Brisbane- Singapore (7 timer)
Singapore-Frankfurt (13 timer)
Frankfurt- Oslo (2 timer)
Så har jeg ca 3 timer å vente i Singapore på neste fly og ca 4 timer å vente i Frankfurt på neste fly. det er nesten 2 dager med reise, så vi får håpe jeg trives i mitt eget selskap!
Det var litt trist å si hade til de siste jentene, jeg har de siste 2 ukene sagt hadet til flere som har dratt hjem her og der, og i dag var det altså min tur. Hverken oda, charlotte eller emelie, som er tre av de nærmeste jentene skal tilbake hit neste år, men forhåpentligvis sees vi i norge/ sverige. Chantal var innom for ikke så lenge siden, hun skal også hjem for godt og hun er fra Nederland så jeg håper vi kan besøke hverandre en eller annen gang i fremtiden!
Alle bildene er tatt ned fra veggen og rommet er ganske tomt!
Trist ansikt! hehe
men nå gleder jeg meg masse til å se alle sammen der hjemme, venner og familie!! :)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar