fredag 3. desember 2010

Siste BBQ for i år!

Dette var nok siste grillingen for i år, regner med at i Norge er det ikke særlig grillvær!









kait er masterchef!












kait og jen løper frem og tilbake før gjestene kommer













fra venstre: steph, tirny, kait, lauren, emelie, jen, oda og meg :)











et bilde som viser den gode stemningen, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar