Nå er det offisielt julestemning i hele verden. Det er vinter i Norge og sommer i Australia, men det spilles julemusikk i butikkene her, Starbucks har fått julemotiv på kaffe koppene og matbutikkene er fulle av julesjokolade. Nå er det bare et par dager til jeg drar hjemover til en ordentlig hvit jul med masse snø og frost. Tror jeg kommer til å få et lite kulde sjokk når jeg lander på Gardermoen!
Jeg har fått tilbake alle karakterer nå og det har gått veldig bra, mye bedre enn forrige semester, så det kommer seg :) Rart å tenke på at jeg er ferdig med et helt år her allerede!
Lasse, meg og Chantal i går :)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar