tirsdag 4. januar 2011

Jeg er hjemme og stortrives!

Nå har jeg vært hjemme i 1 måned akkurat og stortrives med å være tilbake :) Jeg har ikke tenkt på å skrive noen innlegg her fordi det har vært så mye som har skjedd hver dag og de fleste som leser bloggen min er jo i Norge med meg!
Etter jeg kom hjem har det både vært jul og nyttår og alt har vært fantastisk! Selv om jeg stortrives i Australia også, så er det noe ekstra hyggelig med å være hjemme og være rundt de du er mest glad i :) Jeg har fått vært med mamma, pappa, heidi, mormor, morfar, farmor, Gerd, tanter, unkler, kusiner og fettere. ikke minst mange gode venner!!
Jeg legger ut noen få bilder fra høydepunktene denne måneden:


Pepperkake baking hos Sofie














Julebord på jobben til pappa





















Julebord med jentene! fra venstre martine, meg, sofie og malin













Jul hos mamma









jul hos pappa











Tysklandstur :)















Nyttårsaften ble tilbragt på hytta til Malin i Valdres


















Nyttårsaften- Gutta var i fin form















Nyttårsaften- meg, sofie og malin































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar