Nå har jeg vært hjemme i 1 måned akkurat og stortrives med å være tilbake :) Jeg har ikke tenkt på å skrive noen innlegg her fordi det har vært så mye som har skjedd hver dag og de fleste som leser bloggen min er jo i Norge med meg!
Etter jeg kom hjem har det både vært jul og nyttår og alt har vært fantastisk! Selv om jeg stortrives i Australia også, så er det noe ekstra hyggelig med å være hjemme og være rundt de du er mest glad i :) Jeg har fått vært med mamma, pappa, heidi, mormor, morfar, farmor, Gerd, tanter, unkler, kusiner og fettere. ikke minst mange gode venner!!
Jeg legger ut noen få bilder fra høydepunktene denne måneden:
Pepperkake baking hos Sofie
Julebord på jobben til pappa
Julebord med jentene! fra venstre martine, meg, sofie og malin
Jul hos mamma
jul hos pappa
Tysklandstur :)
Nyttårsaften ble tilbragt på hytta til Malin i Valdres
Nyttårsaften- Gutta var i fin form
Nyttårsaften- meg, sofie og malin
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar