tirsdag 31. august 2010

Tarot kort

Jeg, Kait, Jen og Michele besøkte kusinen til Kait som bor her i Australia. Hun har nettopp fått en baby så det var veldig koselig for de å se hverandre igjen. Mens vi satt og spiste middag viste det seg at hun driver med tarot kort og litt diverse, så vi som ville kunne bli "spådd". Det virker litt feil å si det sånn for det er mer det at hun forteller ting du allerede kanskje vet om deg selv, og ting som kanskje du har lurt på. Det er absolutt IKKE "du får to barn og er gift 3 ganger" for å ta et eksempel, hehe. Det er mer valg i livet og retninger du har valgt, samt litt om personligheten din.

Og jeg må innrømme at etter denne kvelden tror jeg absolutt på dette! jeg har aldri møtt hun før, så hun kjenner meg ikke, men kunne allikevel si veldig mye om meg som stemte, det var nesten skummelt. De kortene jeg plukket ut av bunken, hvis dette sier noe for dere, var tre av de "major arcana" (som er knekt, dame og konge får å si det enklest mulig), noe som ikke er så ofte skjer. Vi stokket kortene selv, og fikk beskjed om å dele de der det føltes naturlig, så plukker hun ut de kortene som da ligger øverst, pluss evt andre kort hun føler stikker ut eller lignende.

Noe av det hun sa om meg/spurte om stemte var at på det ene kortet er det to hester som drar i hver sin retning, og det viser da valg. feks familien i norge i en retning, og dine egne valg i en annen eller lignende. Hun spurte også om jeg nylig hadde valgt en ny retning på noe, og kortene fortalte at det valget jeg hadde tatt var riktig. Dette tror jeg da viser bytte av skole retning! Noe som kait også nevte til meg med en gang. Dette var bare et eksempel for et av kortene.

Uansett, dette er noe jeg anbefaler å gjøre, det er virkelig spennende!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar