lørdag 21. august 2010

Det er trist å si farvel

Det er alltid kjedelig å si hadet til gode venner, og nå skal to av mine beste venner her i Australia reise tilbake til Norge. Da jeg tok flyet til Australia for første gang møtte jeg Anders og Marius allerede på Gardermoen og vi ble gode venner med en gang. Da vi fant ut at vi skulle begynne på samme Uni og i tillegg ta business alle sammen, ordet vi timeplanen vår så vi hadde alle timene våre sammen.
De var altså de første jeg ble kjent med og vi har hengt sammen siden, så det er veldig trist at dette er deres siste helg i Australia! Tårene trillet da vi fikk vite dette..
Marius skal hjem for å bli brannmann og Anders skal bli politimann, så ønsker de lykke til med det :)
Noen minner fra det siste halvåret med de beste guttene her i Australia-



storebror marius














:)












Anders :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar