På fredag var det public holiday, så da dro jeg, Kait, Jen og Michele til Byron Bay. Michele har bil her, så da ble det litt lettere å komme dit (ca 1 1/2 time unna). Jeg har vært der tidligere, med noen av jentene fra villagen, da sov vi over et par dager, men nå var det bare for å bruke fridagen til noe morro :)



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar