lørdag 28. august 2010

Dagstur til Byron Bay

På fredag var det public holiday, så da dro jeg, Kait, Jen og Michele til Byron Bay. Michele har bil her, så da ble det litt lettere å komme dit (ca 1 1/2 time unna). Jeg har vært der tidligere, med noen av jentene fra villagen, da sov vi over et par dager, men nå var det bare for å bruke fridagen til noe morro :)






































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar