torsdag 26. august 2010

Romkamerater

Her er jentene jeg bor med i den nye leiligheten- mye morro :)
litt annerledes enn å bare bo med guttene jeg gjorde forrige semester.



man kan gjøre mye med pc'en!



























Kait, Jen & meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar