I'm living life in Australia!
mandag 22. oktober 2012
TUR PÅ STRANDEN
I dag startet Hanne og jeg dagen med og gå en lang tur på stranden, kjempe deilig! Også blir det ekstra gøy med en app på mobilen som måler hvor langt vi har gått, teller kilometer, viser kart osv. Fantastisk vær om dagen så kan ikke klage.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar