Vi har hatt en uke med ferie, og vi måtte da selvfølgelig gjøre noe annet enn å bare sitte hjemme, så det ble noen turer opp til Byron Bay, det er kun 1 time unna og det går ofte busser. Byron Bay er en liten hippie by som en super kul og avslappende, det er masse backpackere som bor der og så klart en del alternative mennesker. Det er rett og slett et kult sted som jeg er glad vi bor såpass nærme :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar