mandag 8. oktober 2012

BARNEDÅP

Gratulerer til min fine kusine, Lise som har fått barn nr. 2 :) Veldig synd jeg ikke fikk vært i barnedåpen men jeg var så heldig å få noen bilder av Heidi i løpet av dagen! Gleder meg til å se de alle sammen ved en annen anledning!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar