fredag 7. september 2012

NEW IN!

Dagens kjøp som jeg skal ta med hjem til Norge! Gleder meg masse til å kunne bruke de hjemme når det er litt kaldt, kanskje på diverse byturer :) Ikke helt min stil, litt for røffe, men på tide å prøve litt nye stiler, begynner jo å bli eldre jeg også! Kostet bare 200 kr så det er jo ikke ekte materialer..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar