I dag har jeg bakt! Fant en så god oppskrift på nettet, så måtte prøve, det var veldig populært blant romkameratene :) Mye mer gøy å lage mat og dessert fra bunnen av enn å kjøpe ferdige poser, og i tillegg ser man ser hva man putter i seg. Jeg har ikke bakt så ofte her nede, det er rett og slett fordi man må kjøpe så mange ingredienser, he he, og det er ikke veldig ideelt for studenter, men innimellom er det lov. Skal helt klart lage disse igjen.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar