onsdag 5. september 2012

LILLE NORGE

Jeg ser nå stor grunn til å takke mine foreldre for alltid å ha insistert på å hente meg på kveldstid. Å være overbeskyttende som forelder er visst ikke lenger noe negativt, men en nødvendighet.

Har lenge fulgt saken gjennom VG på nett fra Australia, helt forferdelig, og ufattelig trist.
Hvil i fred, Sigrid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar