Jeg ser nå stor grunn til å takke mine foreldre for alltid å ha insistert på å hente meg på kveldstid. Å være overbeskyttende som forelder er visst ikke lenger noe negativt, men en nødvendighet.
Har lenge fulgt saken gjennom VG på nett fra Australia, helt forferdelig, og ufattelig trist.
Hvil i fred, Sigrid.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar