onsdag 29. september 2010

Currumbin Wildlife Sanctuary

Vi dro i dyreparken som ligger ca 20 minutter unna leiligheten min. Alle ville gjerne se en kengeru og koala pluss at det er mulig å holde mange andre spennende dyr, så dette var morro!
























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar