På mandag 20 september fikk jeg besøk av mamma og søsteren min, Heidi. De skal være her i to uker, og jeg har gledet meg masse til de skulle komme hit. Det er utrolig morro å få vist de rundt her hvor jeg bor, og de får da se hvordan min tilværelse er.
Her er noen bilder fra de første dagene de hadde i Surfers Paradise.
mamma og meg foran uteområdet i bygningen min.
kjøpesenteret
Heidi foran bassenget
Solnedgangen fra balkongen
Heidi og meg i lobbyen på vei ut
Den beste desserten noen gang! masse frukt med sjokolade fondu
En liten tur i baren
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar