lørdag 14. april 2012

Påskeferien: Airlie Beach/ Whitsundays

Vi tilbragte fem dager på ferietur i Airlie beach og Whitsundays. Skulle gjerne ha vært der lenger for det var helt fantastisk. Vi var en gjeng på 10 stykker som dro, blanding av jenter og gutter og alle hadde en super tur sammen:) Var som regel ved lagoonen siden man ikke kan bade i havet der (for mange stingers), men vi var også på seiltur en dag som absolutt var min favoritt, elsker båt, hav og sol! Ellers tok vi livet med ro og dro ut på kveldene, kort spill ble det også mye av! Utrolig at dette paradiset bare ligger 1-2 timer på fly unna oss. Det blir som mange andre steder i Australia en once in a lifetime sjanse til å se ulike små byer, men dette er hvertfall et sted å anbefale!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar