I dag er det ANZAC day (25.april) som er en helligdag laget for å hedre soldatene som kjempet i 1. verdenskrig fra Australia og New Zealand! Så i dag er alt stengt og det har vært en parade i gaten i dag tidlig. Det ligger også blomster rundt omkring og mange veteraner bruker uniformene sine. En veldig hyggelig dag hvor den australske kulturen virkelig samler seg i form av at det er normalt å feks spandere en øl på en som har på uniform selv om det er fremmede :) Veldig hyggelig! Bildet er tatt fra leiligheten vår med mobilen min, du kan se paraden komme nedover og alle som står og ser på!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar