fredag 30. juli 2010

Pakke fra Norge!

I dag fikk jeg pakke fra Norge, fantastisk!
Da kom det mere klær, sko, vesker og annet :) må ikke glemme ullsokkene og den norske maten :) grøt, leverpostei, makrell i tomat (som jeg ikke liker, men mange som blir glade for det her) og brunost!! nam
Det var starten på en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar