onsdag 21. juli 2010

første dagen i nytt hjem

Alt jeg kan si er- JETLAG!
jeg våknet kl. 05.30 i dag tidlig, det var fremdeles mørkt ute. men det ser ut til at jeg er tilbake til normalen nå :)
Dette er første dagen min i leiligheten i Surfers Paradise og jeg må si at jeg angrer ikke et sekund, det er flott her! Det er mildt sagt mye mennesker i denne leiligheten nå: rhonda, lauren og kait som bor her fra før av og nå bor jeg her i tillegg, det vil si stua er mitt hjem frem til rhonda og lauren flytter ut. i tillegg får rhonda besøk av en kamerat som skal bo her i to uker, og ja, det er kun to soverom i denne leiligheten. så i to uker fremover bor vi slik ;)
men om to uker blir det meg, kait og en ny jente som heter Jennifer som skal bo her, da blir det en seng på hver, endelig :)






utsikten fra balkongen















basseng område (det er for kaldt for å bade nå, men 1 måned til så er det sommer igjen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar