søndag 7. februar 2010

Saying goodbye to my friends

I have spent the past days to say goodbye to my friends.
On wednesday I met this sweet girl, Marianne :)



















On thursday I was at the indian restaurant Mirchi with Sofie, Robert, Aleksander and Malin.














 

 
 

2 kommentarer:

  1. Don't leave me :(

    SvarSlett
  2. Jenta mi, så fin siden har blitt! Stolt av deg, savner deg noe helt utrolig mye og er så sykt spent på å høre hvordan du har det! Med en gang du har tid, så send en liten mld på mail eller facebook.
    Love you Babe<3
    Martine

    SvarSlett