Don't leave me :(
Jenta mi, så fin siden har blitt! Stolt av deg, savner deg noe helt utrolig mye og er så sykt spent på å høre hvordan du har det! Med en gang du har tid, så send en liten mld på mail eller facebook.Love you Babe<3 Martine
Don't leave me :(
SvarSlettJenta mi, så fin siden har blitt! Stolt av deg, savner deg noe helt utrolig mye og er så sykt spent på å høre hvordan du har det! Med en gang du har tid, så send en liten mld på mail eller facebook.
SvarSlettLove you Babe<3
Martine