mandag 22. februar 2010

Fun at orientation

Orientation for international students. A lot of things are happening: games, information, getting to know people and a reptile show that you can see pictures from here.

 

 
 

 

 
 

 

2 kommentarer:

  1. Haha, så utrolig kult! :-D Håper du har det fint :-) Klem fra Marte

    SvarSlett
  2. første gang jeg holdt en slange! wæææ, hehe. men det var gøy! Håper alt er bra med deg også, jeg holder meg oppdatert på bloggen din <3

    SvarSlett