torsdag 29. november 2012

SHOOTING RANGE

Vi har jo så mye tid som vi kan bruke til hva som helst her nede så for ca en ukes tid siden bestemte jeg og Melina oss for å prøve skytebanen her nede. Den er nemlig nettopp kommet hit til byen og ingen av oss har noen gang prøvd å skyte før! Gøy å prøve noe nytt, men tror ikke jeg hadde helt teknikken inne.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar