Vi har jo så mye tid som vi kan bruke til hva som helst her nede så for ca en ukes tid siden bestemte jeg og Melina oss for å prøve skytebanen her nede. Den er nemlig nettopp kommet hit til byen og ingen av oss har noen gang prøvd å skyte før! Gøy å prøve noe nytt, men tror ikke jeg hadde helt teknikken inne.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar