Nå nærmer det seg med stormskritt slutten på semesteret!
På fredag ble jeg heldigvis ferdig med 2 fag, følte at de gikk greit, men også at det kunne gått bedre, så får bare vente å se... Nå er det siste innspurt på de siste 2 fagene som jeg er ferdig med om under en uke, føler at jeg ikke gjør annet er å jobbe med dette, hele livet mitt dreier seg om skole, fra 8 om morningen til 10 om kvelden, er meget lei av å sitte foran pc'en!
Det er også litt planlegging av bursdagsfeiring- jeg har invitert til fest i leiligheten vår, blir vel rundt 30 stykker tenker jeg som skal ha vors her også ut på byen en tur. De fleste har mye skole, men veldig hyggelig at folk tar seg en liten pause og kommer innom :-)
Men når denne uken er ferdig har jeg ferie! og har da et par dager fri før jeg kommer tilbake til Norge 15. juni, gleder meg til sommer for her bare regner det om dagen.
Legger nok ut noen bilder i slutten av uken fra bursdagen ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar