Selv om det nå offisielt er høst her i Australia, og vi har hatt mye regnvær, er livet ganske så bra om dagen! Skolen går fint, har det kjempe gøy med venner, hverdagen er bra og livet leker. Vi finner stadig på ting som store middager og film kvelder, går mye ut på byen å har det gøy, men samtidlig prioriterer skolearbeid. Angrer ikke et sekund på at jeg dro tilbake til Australia!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar