Om noen timer har jeg siste eksamen for i år!
Det er eksamen i social science og forhåpentligvis går det bra fordi det er et fag jeg liker. Det er veldig rart å tenke på at jeg er ferdig med et helt år her, men samtidig at jeg har 2 år til igjen! Surfers Paradise er en liten boble man lever i, for det er egentlig ikke så stort og det er utrolig mange nordmenn her. Jeg trives utrolig mye, men vi er virkelig en stor gjeng med scandinavere som bor her og er sammen hele tiden, hehe.
I går snakket jeg med mormor og morfar på skype og er selvfølgelig kjempe stolt over at de får til det! De skal til Tyskland i slutten av november med mamma og heidi og mange andre familie medlemmer, og jeg synes jo at det er veldig synd jeg ikke får vært med på det!
Gleder meg til å se alle sammen om noen uker! :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar